glavna i odgovorna:
u zadnje vrijeme prilično nesklona blogu općenito:)- ne obećaje redovito postanje i ne garantira odgovaranje iako vas je kod nje trenutno online.

Moje novosti

Skupilo se u zadnjih nekoliko dana puno vijestica a nikako ih ne stignem prenijeti i ovdje.

Prije nekoliko dana napunila sam 27 godina u mirnom i obiteljskom okružju, baš kako volim (zvučim kao da sam umrla). Kod kuće me dočekao prekrasan veliki buket zbog kojeg sam počela cijukati kao malo dijete kad mu daš novu igračku... ima ih 27 ako se nekome ne broji. cerek

slika rođoš

Naime, svekolikom pučanstvu nije poznato da obožavam miris ruže više od ičega. Parfeme od ruže, kreme od ruže, čak sam prije par dana našla i tonik za lice od ruže.
Mislim da fasciniranost tim mirisom potječe iz dalekog djetinjstva kada mi je baka išla turistički u Tursku i s puta donijela u maloj drvenoj posudici ulje ruže koje je, nakon što ga je potrošila, dala meni da ga šnjofkam.

Živo se sjećam te posudice. Boja drveta, izrezbarena s crvenim i gore plastični čepić. Bilo je to zapravo staklo obloženo drvetom, ali drvo je toliko upilo miris da se činilo kako je i ono ružino.
Odmah na ljestvici mojih najdražih nalazi se jorgovan i njegov miris ali o tom, po tom, neću skretati s rođendanske teme kao da već nisam.

Navečer su mi na rođendanu bili još mama, njezin frajer (friško se vratili s Tenerifa), baka, sestra i njezin muž:D
I spamerice su me, iako daleko, darovale!

Kad smo već kod sestre, iduća vijest je da ću postati teta. Wheee, totalno se čudno osjećam u svezi glede toga jer je Sestra četiri godine mlađa od mene i uopće je ne gledam tim očima. Čestitam i na ovaj način, uglavnom. thumbup

Dalje, upisala sam ove godine Ekonomski fakultet. Rezultati su bili u petak i jako sam uzbuđena i nabrijana, vidjet ćemo do kada će me nabrijanost držati:D
Malo je škakljivo što se školarine tiče jer se mora platiti sve odjednom i to do ovog četvrtka, ali valjda ćemo se nekako snaći.

Podsjetnik: idući post nešto o kuhanju.